نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


کمی به خودمان برسیم...!

اهمیت دادن به سلامت رفتار و روان مهم است. کم نیستند افرادی که مبتلا به اضطراب و حتی استرس هستند و سالها از آن غافل شده اند یا اهمیتی نداده اند حالا که برای نوروفیدبک یا هر درمان دیگری مراجعه می کنند دغدغه آنها دو چیز است. آیا با وجود کهنه و قدیمی شدن اضطراب و حال بدی که اکنون تجربه می کنند از درمان نتیجه می گیرند؟ و اینکه نشانه های اضطراب آنها بیش از حد آزاردهنده است مثل تمرکز پایین که سر و صدای همسر و خانواده و کارفرما را درآورده و با فراموشی و اشتباه های مکرر مواجه هستند و حتی آثار آن در موقعیت های خطرناک اتفاق می افتد مثل رانندگی و یا مشکلات خواب یا نشانه های جسمانی، تپش قلب، درد در ناحیه قفسه سینه.

فراموش نکنید که اضطراب و استرس وقتی در وجود شما ریشه می دواند و مهمان جسم و روان تان می شود روی مکانیزم شیمیایی مغز اثر می گذارد به عنوان مثال با به هرز بردن و ضعیف کردن سروتونین در مغز زمینه را برای افسردگی فراهم می کند و از طرفی مخزن حافظه را در مغز نشانه می رود همین باعث می شود احساس کنید که تمرکز خوبی ندارید یا فراموش کار شده اید.

 در مورد درمان پاسخ این است که خوشبختانه درمان نتیجه بخش خواهد بود اما ممکن است کمی طولانی شود. ممکن است لازم باشد با دارو شروع کنید و با همراه شدن سایر روش ها به تدریج دارو کاهش یابد. 


پذیرش کلینیک: 02177249607

مشاوره تلفنی: 9092301285